شرکت پاکمن در 22 آبان‌ماه 93 نخستین همایش تکنولوژی بخار را در مرکز همایش‌های صداسیما برگزار کرد که بالغ بر 700 نفر از اساتید، صنعت‌گران، کارشناسان و دانشجویان در آن حضور داشتند و استادان دانشگاهی و صنعتی در حوزه‌های مختلف تکنولوژی بخار در آن به ایراد سخنرانی علمی پرداختند که هدف از آن علاوه بر آموزش، ایجاد تعامل میان متخصصان این صنعت با سایر متخصصین مربوطه، ایجاد ارتباط موثر و بهتر مابین صنعت و دانشگاه و نیز ایجاد ارزش افزوده برای ذی‌نفعان تجاری و صنعتی بوده و می‌باشد.
نظر به اهمیت بسیار بالای موضوع و مبحث ملی توسعه پایدار و نیز استقبال مخاطبین، دومین همایش تکنولوژی بخار به تاریخ 26 آذرماه 94 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.
 هدف از برگزاری دومین همایش تکنولوژی بخار و برنامه های مختلف آن، آموزش و اطلاع رسانی کاربردها و پیشرفت های صنایع مختلف در استفاده از تکنولوژی بخار، ایجاد تعامل موثر میان متخصصین این صنعت با سایر متخصصین مربوطه، ایجاد ارتباط موثر و بهتر مابین صنعت و دانشگاه و نیز ایجاد ارزش افزوده برای ذینفعان تجاری و صنعتی می باشد.

محورهای دومین همایش تکنولوژی بخار و اساتید مربوطه:
1- تاثیر احتراق در افزایش راندمان مولد بخار ( دکتر محسن دوازده امامی، دانشگاه صنعتی اصفهان )
2- شرایط آب و روش های بهینه سازی آب تغذیه بویلر ( دکتر ارجمند مهربانی، دانشگاه صنعتی اصفهان )
تاسیسات نوین :
3- تولید همزمان برق و حرارت و انرژی خورشیدی ( دکتر محمد عامری، دانشگاه شهید بهشتی )
4- تولید همزمان برق و آب شیرین ( دکتر مصطفی حسینعلیپور، دانشگاه علم و صنعت ایران )


شایان ذکر است سومین مسابقه عکاسی همزمان با دومین همایش تکنولوژی بخار درحال برگزاری است .
به دلیل نوآوری ها و پیشرفت های وسیع تکنولوژی در مباحث تاسیساتی، محور اصلی سومین دوره مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات با عنوان " تکنولوژی نوین " در نظر گرفته شده است.
برگزیدگان این مسابقه 26 آذرماه همزمان با روز برگزاری دومین همایش تکنولوژی بخار در دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی و جوایز آنها اهدا خواهد شد. همچنین نمایشگاهی متشکل از 30 عکس برتر در محل همایش برقرار خواهد بود.
شرایط و نحوه ثبت نام دومین همایش تکنولوژی بخار:
با مراجعه به سایت دومین همایش تکنولوژی بخار steamtechnologyconf.com از نحوه ثبت نام اطلاع پیدا کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید. همچنین می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر به شماره 42362 داخلی 512 تماس حاصل نمایید . همچنین آدرس کانال تلگرام دومین همایش تکنولوژی بخار، https://telegram.me/steamtech2 جهت اطلاعات بیشتر از برنامه همایش و اطلاعیه های مهم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته شده است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تلفن : 42362 -021 داخلی 512 (محمدی)
فکس : 88737131-021