در نمایشگاه تأسیسات 98 نسخه پیش‌انتشار کتاب فنی سوپردرین؛ مفاهیم، مبانی و طراحی سیستم فاضلاب و ونت، رونمایی و نسخه‌های محدودی از آن برای دریافت نظر کارشناسان در اختیار اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران تأسیسات مکانیکی قرار گرفت.

با توجه به آنکه طراحی سیستم فاضلابی ساختمانها و تمرکز بر شناخت و تحلیل چگونگی عملکرد شبکه فاضلابی و پیش‌بینی مشکلات آتی، در کنار اجرای مقررات و دستورالعملهای ملی از اهمیت زیادی برخوردار است، برنامه تولید این کتاب در دستور کار سوپرپایپ قرار گرفت. به وجود آمدن شرایط کنونی زندگی انسانها مانند تراکم جمعیت شهرها و افزایش ساختمانهای بلند‌مرتبه، لزوم توجه و بازبینی وضعیت بهداشتی ساختمانها که شبکه فاضلاب، اساسی‌ترین آنهاست را بسیار مهمتر از گذشته کرده است.

اکنون نسخه نهایی کتاب فنی سوپردرین به چاپ رسیده است و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب، وجود تکنولوژی واقعیت افزوده است. خوانندگان می‌توانند با ورود به سایت www.superdrain و نصب برنامه مورد نیاز روی گوشی همراه یا تبلت، برخی تصاویر کتاب را به صورت فیلم ببینند.

کتاب فنی سوپردرین در 152 صفحه و چاپ چهار رنگ و به قیمت 90 هزار تومان منتشر شده است. برای اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب می‌توانید با تلفن 82118 -021 تماس حاصل نمایید.

برای خرید کتاب می‌توانید به سایت انتشارات شباهنگ به آدرس https://b2n.ir/955199 مراجعه کنید. این کتاب بزودی در نرم‌افزار کتابخوان فیدیبو نیز بارگذاری خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر می‌توانید ویدیوی بارگذاری شده را در اینستاگرام سوپرپایپ  ملاحظه نمایید .

 

Superdarin990915